środa, 1 października 2014

Koszmary Jamesa!

Hej!
Dawno temu miałam misje,że James potrzebuje pomocy!
Co dzień śnił mu się ten sam koszmar.Pojechałam,więc do Pani Holdsworth,aby porozmawiać o tym problemie.

Ona kazała mi znaleźć składniki do leku.
Na następny dzień spotkaliśmy się z Alex Lindą i Pania Holdsworth w jej domu.
Zaprosiłyśmy Jamesa do P. i wtedy zaczynałyśmy pracować.

On spał,a my widziałyśmy jego sen.


Okazało się,że Alex siostra jamesa,wiedziała co to za dziewczyna!
Była to jakaś chyba Kaina (nie pamiętam XD) która kiedyś go porwała!
Ale potem uciekła do świata Pandorii.

Następnie miałam przebrać się za ducha i wystraszyć Jamesa,i to zadziałało!



To nie koniec!
Miałam wtedy też misje z tajemniczymi kamieniami,świecącymi na różowo!

Spotkałyśmy się tam razem z PI tańczyłyśmy taniec deszczu XD
aby kamienie się roztopiły,po tym ujrzałyśmy to!
Były tam dziwne duchy,które trzeba było zlikwidować.
Dlatego z PI zrobiłyśmy maszynę do wciągania te potwory,a na końcu tej drogi dotarłam do portalu z którego wychodziły.

Zlikwidowałam ten portal za pomocą paru maszyn do wciągania potworów.
Koniec!



A tu focia na kamieniach razem z moją Scarli :)

Pa!

6 komentarzy: