niedziela, 9 listopada 2014

O mnie

W tym poście napiszę kilka słów o sobie. Na Star Stable Online nazywam się Alessia Sunvalley i mam 18 level.Posiadam swój klub o nazwie Royal Village Riders, do którego zapraszam wszystkich graczy powyżej 11 lat i 15 levelu.
Jestem dziewczyną z dużym poczuciem humoru.Lubię zawierać nowe przyjaźnie,a na sso jestem pomocna,jeśli chodzi o np.:zadania,konie itp.W realu często oglądam vine'y Lele Pons,vlogi Natuuvlog i wielu innych ciekawych YouTube'rów.Jak na swój wiek wciąż lubię się bawić i nie martwię się hejterami.
Mam 15 koni:

-Scarlettwinner

-Tigerchampion

-Icekiss

i kuca:
-Rubbywinner.




Uwielbiam SSO, ponieważ obcuję tam z końmi, poznaję nowych ludzi i spędzam miło czas.

Mój blog to jakby pamiętnik i pośrednik w kontakcie z Wami- wspaniałymi czytelnikami <3

3 komentarze:

  1. Oh, Alessia jak dawno cię nie widziałam :c Nie wiem czy mnie jeszcze pamiętasz XD ale byliśmy kol, Muszę się kiedyś spotkać z tobą

    OdpowiedzUsuń