sobota, 15 listopada 2014

Dolina Dinozaurów!

Hejcia :)
Dolina Ukrytych Dinozaurów pojawi się w NAJBLIŻSZĄ środę, 19 listopada.

Satr Stable Team chcę podzielić się z nami ekscytującymi informacjami i upewnić się, że większość z Was jest gotowa na tę nową przygodę. Oto wymagania, które musicie spełnić, aby dostać się do Doliny Ukrytych Dinozaurów:

1. Musicie być na poziomie 15-Spełniłam ;D
2. Reputacja w Valedale musi być co najmniej na poziomie Lubiana-Spełniłam :)
3. Musicie pomóc Nicowi Stoneground polecieć balonem do Doliny w zadaniu "Balonem do ukrytej doliny".-Dawno spełniłam xD

Możecie teraz rozplanować swój weekend i nadrobić zaległości, jeśli jeszcze je macie. Mamy także zaszczyt zaprezentować video #DinoValley, stworzone dzięki pomocy naszej fanki i gracza Alice Winterbell. Mamy nadzieję, że będzie się Wam podobać!

Do zobaczenia w Dolinie! Kto będzie? :D
<iframe width="560" height="315" src="//www.youtube.com/embed/wJUfqs7lZac" frameborder="0" allowfullscreen></iframe><iframe width="560" height="315" src="//www.youtube.com/embed/wJUfqs7lZac" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

4 komentarze:

  1. ja nie :C -sally waterwater
    ps : spełniłam 2 wymagania
    lubiana w valedale
    szweda
    ale 15 poziomu nie mam :C

    OdpowiedzUsuń
  2. mam pytanie a to koń ma mieć 15lvl czy dziewczyna bo sama nw co nabijać ^^

    OdpowiedzUsuń