czwartek, 24 lipca 2014

Lato,lato wszędzie!

Hej! Ja już na plaży,a Wy?
W tym czarnym jeździeckim stroju,ale jestem :)

Uff...
Sama zmiana bluzki daję mi wielką ulgę! :P

Może zamówię loda i coś zimnego do wypicia? :)
                                                          Tak!To będzie wprost świetne!



O!Teraz coś co pomoże mi utrzymać dobrą formę! ;)
                                                 Mniam!Lodowata woda i do tego wegetariańska kanapka pełna przepysznych warzyw!


                        Och!Jak Super!Jestem na plaży i czuję że czegoś zapomniałam.Tak!
           Przecież będąc na plaży trzeba trochę popływać w oceanie!
                      Iii....    PLUSK!!!                   
         Ach,jak  świetnie!
                        

                                                                                                                                        A u mnie pada...:(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz