wtorek, 22 lipca 2014

Zamek Srebrna Polana

Hej! Tu znowu ja.
                            Chyba każdy,chociaż raz zastanawiał się jak wygląda wnętrze Zamku Srebrnej Polany... 

Kryje on swe tajemnice przed jasnym światłem słońca...








                                          Jestem coraz bliżej,do poznania jego tajemnicy...                                                






   Aż w końcu widzę jego zakrytą przez tyle lat wnękę! 





Wchodząc zobaczyłam wielki wiszący nad moją głową żyrandol!



Potem ujrzałam rycerzy ze stali stojących po obu stronach pomieszczenia.


Po wejściu po schodach na górze zobaczyłam piękne okna,tak samo,z dwóch stron.


Gdy obróciłam głowę w prawo,moim oczom ukazał się portret jakiegoś mężczyzny!
Na górze,wisiał kolejny portret!
Jednak należał do Baronowej!

Jakie wielkie tajemnice może kryć mały zamek?!
Sami widzicie,i patrząc od teraz na ten,,pałac,, nie myślcie,że to tylko normalna ozdoba,a to co kryje ta właśnie gra STAR STABLE. ;)

2 komentarze: