czwartek, 11 września 2014

Dark Core.

Ciiiiiiiii!
Bo mnie nakryją!

Nie,no żart,ale i tak musicie uważać!

Weszłam do lodówki,a mój koń do jakiejś skrzyni i

 Brr..ale zimno!


Koń zaczął mi machać ręką.


A po paru minutach dopłynęłam do brzegu...


Ale tu strasznie!

Zaczęłam uciekać na samą górę,ale też musiałam chować się przed pracownikami firmy DC!

Ta droga trwała dość długo,na tyle długo,że moje nogi zaczęły wysiadać.




Gdy doszłam zauważyłam mojego konia,Pana Sandsa i Justina!
 Podsłuchiwałam ich rozmowę.
Mówili o tym,że to nie jest koń Justina i o Druidach.

Ta w czerwonym kapturze,zaczęła podejrzewać,że ktoś ich obserwuje!
I nagle mnie zauważyli!

Aaaaa!
Szybko usiadłam na konia i zaczęłam uciekać!

Szybko,szybko!

Gdy doszłam na dół,zauważyłam kapitana Brusa,czym prędzej weszłam
na jego łódź i odpłynęliśmy!

Podeszłam szybko do Alex i opowiedziałam jej o swojej historii,a ona kazała  mi pojechać do Elizabeth!


Szybko spotkaliśmy się wszyscy w miejscu  strażników Aideen XD

Tam dowiedziałam się,że jestem jeźdźcem dusz i muszę narabiać sobie reputacje w Strażnicy Aideen:
Krąg słońca!


Ale przygoda! Pa!

19 komentarzy:

  1. Łoł ale fajnie chodź strasznie masakra ja tam bym sie bała ale co jak co to misja nie >? le fajna fajna i jeszcze raz fajna ale jak to sie tam wjerzdrza?
    a i to ja viola ........ czyli niki ################### nie no żart hehe tak to ja niki

    OdpowiedzUsuń
  2. Alessia , ty jestes na serwerze 3? Jak tak to mam cię w znajomych:) Leila Riverroad

    OdpowiedzUsuń
  3. Spotkajmy się o 15 na farmie steva Viola ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. A mi tez kupisz sr ? Hehe w loduwie nie zmarznelas?

    OdpowiedzUsuń
  5. Nieee nie znam cie grssz w sso mialas kiedys star ridera jak cos no napis imie w sso

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie jesteś Jeźdźcem Dusz. Miałam te zadania w PL i ani słowa nie było, że jesteśmy Jeźdźcami Dusz. Czytaj uważniej ich teksty ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej.
      Czy nie zauważyłaś,że to części opowiadanie?
      Nudne jest pisanie tylko o wydarzeniach,które się dzieją na prawse!Po za tym musze coś zmienić,żeby inni jak będą mieli tą misje też mieli frajde ;)

      Usuń
  7. Na jakim lvl jest ta misja ?

    OdpowiedzUsuń
  8. hej bardzo proszę o odpowiedź jeśli wiesz co zrobić no więc jak dotarłam do dc to musiałam się wylogować i przed chwileczką się zalogowałam i patrze i jestem w dc ale stoję na swoim koniu i schodzę podsłuchałam już Justina i tamtych ziomków i wyścig mi się nie odpala więc nie mogę wyjść i nie wiem co mam robić :(

    OdpowiedzUsuń
  9. A możesz pływać ze sterownikiem jeszcze raz do tej kryjówki?

    OdpowiedzUsuń
  10. jak zrobić zadanie uśpić strażników

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie moge zrobić tej misji jak kucam za oznaczoną skrzynią to i tak strażnik mnie łapie. Uzywam klawisza Ctrl albo "z" i nic nie działa. Co robię źle? Nie moge dalej grać, bo jestem uwięziona na platformie. Proszę o pomoc

    OdpowiedzUsuń