czwartek, 25 września 2014

Konkurs!

Hej!
Z okazji 1500 wyświetleń,chciałabym ogłosić konkurs!

Temat:
Napisz historyjkę,o swojej przygodzie jaką doznałaś w Star Stable.

Wymagania:
Tekst musi zawierać przynajmniej 4 zdjęcia ciebie (w SSO) i zdjęcia do tematu.Zdjęcia mogą być przerobione :)

Nie wolno:
Kopiować tekstów z internetu.Twoja historia nie może zawierać treści obraźliwych dla kogoś ;D

Przykład:
Hej oto ja!
Jestem Alessia i chciałam Wam opowiedzieć o mojej historii.

Pewnego dnia...



(Napiszcie o czym tylko chcecie!Opowiadanie może być wymyślone!)
Pracę wysyłajcie na email:
amelia339@wp.pl

Jeżeli chcesz wziąć udział w konkursie,musisz być obserwatorem bloga! :)


Aha no i oczywiście!
Nagroda!
Nagroda w moim konkursie jest:
9 dni star ridera (za darmo)
i 230 Star Coins :)

Pa pa!
I powodzenia!

16 komentarzy:

  1. A historia musi być prawdziwa xD? Albo przerobiona z prawdziwej przygody?

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie,możesz napisać co tylko chcesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Albo nie, muszą być zdjęcia? Może być 1?

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzeba przynajmniej cztery :)
    Ale może to być zdjęcie twojego konie,na drugim zdjęciu ty trzecie zdzjęcie miejsce zamieszkania,a na czwartym co chcesz ;)
    To taki jakby komiks =)
    To tylko moja propozycja ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Spk, dzięki postaram się zrobić i najpóźniej dzisiaj dostaniesz ode mnie E-Maila z pracą na konkurs :-D

    OdpowiedzUsuń
  6. Chètnie ją przeczytam!Nie musisz się spieszyć ;)Masz czas!
    Pozdrawiam i powodzonka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję. Pracowałam nad nią około 2,5 godzin :P Już wysłane :D A do kiedy jest termin?

    OdpowiedzUsuń
  8. Może zrobię ale nic nie obiecuje bo mam dużo na głowie... Termin może być do końca października? Proszę XD

    OdpowiedzUsuń
  9. Cześć. Chętnie wezmę udział, do kiedy można przesyłać prace? :)

    Beatrice Rivernest

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Termin do:19 października 2014 roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oki, a jeszcze jedno, to ma być coś takiego jak komiks, czy mogę napisać opowiadanie i zrobić zdjęcia?

      Usuń
  12. Konkurs jest bardzo kretywny, więc wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń