niedziela, 30 sierpnia 2015

Nowy klub! ^^

No witam po tak okropnej i męczącej przerwie.Niestety nie byłam w stanie pisać,laptop był w naprawie,a ja jednak nadal czuję,że jedyne co zrobił w nim tamten facet od komputerów to trzymanie go w szafie [*]
No nie ważne,wiem,że nikt zbytnio tu nie przychodzi,ale to moja wina.Posty raz na 2 tygodnie?Nope,to nie przejdzie.Postanowiłam założyć nowy klub,masa z nim było roboty.To znaczy,jeszcze nie założyłam,ale mam zamiar,kiedy tylko dodadzą nazwę,o którą ich poprosiłam :D

Chcecie wiedzieć więcej?
No to jazda! :D ^^

Klub o nazwie
Titanic Ghost
pojawi się już niedługo na Sso.
To zupełna innowacja,spotkania,zabawy,nagrywania filmów,składanie hołdów,wyznaczanie baz,rozmawianie na skypie,rajdy prowadzone przez członków,nie tylko przez właściciela!I do tego elegancki i modny strój klubowy! ^^

To samo-

 A inaczej...

Przecież Titanic zatonął 103 lata temu!
Wątpię,żeby odzyskało się zdjęcie w dobrym stanie XD :D

Członek klubu ma za zadanie wejść w swoją rolę,tak jakby bylibyśmy na pokładzie statku,który tonie.Żadna z nas nie może się uratować,choć miałyśmy miejsca w pierwszej klasie,to i tak oddałyśmy je innym.Nie ma już łodzi ratunkowych.Naszym jedynym życzeniem jest spotkanie z koniem,który jest ukryty na ostatnim piętrze.
Spełnia się!
Znów widzisz ten niespokojny pysk,którym wymachuje w prawo i lewo,ciągniesz wodze jak najmocniej się da,Ani rusz.
Już rozumiesz,już wiesz.
On nie chce uciekać,ale umrzeć.A ty nie pozwalasz mu zostać samemu.Woda odbiera każdy możliwy obszar z powietrzem i zostaje tylko lodowata woda...



 Wybrałam elegancję,która w 1912 była najważniejsza u kobiet,zero spodni,trampek,rękawiczek roboczych.Dziewczyny nawet nie myślały,że w 21 wieku będą mogły bez skandalicznie ubrać coś oprócz sukni,lub długiej spódnicy.

Jeśli chodzi o konie,to tak samo,szykowność numer 1.

Konia Oldenburskiego wybrałam dlatego,że pasował do koni,z tamtej epoki,do tego ma śliczną sylwetkę i maść,ten zestaw bardzo do niego pasuje.
Widzę Wasze miny,po zobaczeniu cen ':O' XD
Ale nie bójcie się,czas na wykupienie macie do 9 kwietna 2016 roku,dużo co? ;)
Klub startuje w poniedziałek,wtorek lub środę :D
Zapraszam Wszystkich Gorąco,bo zapowiada się świetna zabawa!
Warunki to:
Minimum 14 lvl
I Star Rider

Karty zgłoszeniowe proszę wysyłać na e-mail
alessia339@op.pl 
Do zobaczenia ;) 

6 komentarzy:

  1. No klub,będzie świetny ! Mam nadzieję ze zechcesz mnie ptzyjąć xDD no napewno xD wyslalam zgłoszenie ale wiem ze wystarczyla by jedynoe rozmowa xD
    Mam nadzieję ze fryzkiem yez będę mogła jeździć c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będziesz mogła,ale niestety Oldenburgi górą :D :P

      Usuń
  2. Ychhh to zarabiam xD :P
    Sso ci odpisało ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie,Pani Ola dopero jutro wraca do pracy ;) Miała miesięczny urlop,dobrze,że odpoczęła,pewnie znów będzie w pełni sił :)

      Usuń
  3. I czy włosy też trzeba zmienic ? XD :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Weź nie spamuj xD Nie,nie trzeba,chyba,że tak szarżujesz tymi sc :D

      Usuń