poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Rajd z Panią Aleksandrą

Hejo!
Dziś odbył się rajd z okazji zakończenia wakacji,zorganizowany przez panią Olę :D
Mam dużoo zdjęć,ale więcej znajdziecie na blogu Melissy Seahall ;) :)

Na początku pojechaliśmy do Fp.potem się zagubiłam i znalazłam się w Moor,ale wzięłam podwózkę.Pływaliśmy na plaży,a potem zaczęliśmy tańczyć,mogę czuć się famous,bo jako pierwsza zaczęłam tańczyć XD :D
Wymachiwałyśmy biodrami przez kila minut,a później ruszyliśmy na opuszczoną farmę,żeby zjeść kiełbaski :) :D xD

 Czekanie przy krowie w Moorland :D



Tyle nas było! 0.0






Dzikie tańce połamańce :D







Droga na Farmę...


Aż w końcu...Kiełbaski!!! ^^ :D :) ;)


Super był ten rajd,choć prawie prawie przez połowę czasu nie było Pani Oli,no cóż,pewnie miała coś do zrobienia ;)

A Wy byliście na tym wydarzeniu?Jeśli tak,piszcie jak Wam się podobało! :D
Pa! *.*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz