środa, 16 września 2015

Aktualizacje

Hej
Przez ostatnie dni nie dodawałam postów,nie miałam nawet garstki weny.Już praktycznie nikt mnie nie czyta,ale to moja wina.Powinnam wykorzystywać swoje pomysły.Piszę ten post 2 raz,jestem mocno wkurzona na internet >.<.>.< Jak tam w szkole? Mam już 4 sprawdziany zapowiedziane...koham szkole. 
A co do aktu,to nowe fp jest cudne ^^ Po prostu nie mogłam się doczekać ^^ ** Po prostu boskie :D

Raptor postanowił wrócić :) (nie lubię go XD)
Targ koni sobie pojechał :(
Nowe ciuchy w JCP,a ja jak zawsz nie mam pojęcia,które to.Nie zaglądam tam często,więc XD

Zdjęcia mam nadzieję dodać później,jeśli dam radę.Jestem zmuszona używać przeglądarki,launcher nie działa.
Oczywiście jak obiecałam porównamy sobie wygląd tamtego Fp i tego teraźniejszego,już nie mogę się doczekać ^^
Na razie ;)
 

3 komentarze:

  1. napiszesz jakiś post??

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepiej pisać o tym iż się nie ma weny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bardzo rzadko przychodze do JCP bo:
    1. Raptor nie lubie go ryczy na cały sklep!!!
    2. Wszyscy piszą tam Hejoł!!!
    3. Nie mam za dużo sc :>

    OdpowiedzUsuń