czwartek, 31 grudnia 2015

Wielki powrót!

Hejka :D
Po tych trzech (bodajże) miesiącach całkowitego odcięcia się od cywilacji na tym moim blogu (XD) postanowiłam wrócić w mniejszym stopniu.Posty będę dość rzadko,ale w porównaniu do tamtych dni,to często :D No nie ważne,dziś Sylwester!Dlatego życzę Wam na prawdę wspaniałych nowych chwili i tych SSO'wych i tych realnych wraz z najlepszymi przyjaciółmi,samych dobrych ocen,dużo star coins'ów,star riderów,fajnych ubrań i nowych zestawów :))) Haha,dosyć przyziemne to xD Mam nadzieję,że w przeciągu miesiąca ktoś to przeczyta,bo inaczej to po mnie xD Jeśli chodzi o tło,to w ogóle mi się nie chce nadrabiać zimowego,więc niech już zostanie i przypomina nam,że istnięja takie piękne w roku dni,jak wakacje <3 Kochamm!

starstableonline-nutka9638.blogspot.com

2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Heyo! Jestem Veronika leahstar i chcę Ci powiedzieć,że uwielbiam twojego bloga,naprawdę,ale nie ma juz postów :/ Rozumiem każdy problem .Mogła byś może polecić mi jakieś blogi? Szczerze dzięki :D

    OdpowiedzUsuń