niedziela, 1 marca 2015

Moje opowiadanie część 2 :D

Hej!
Oto seria moich opowiadań! ;)
Część 2

-Arkan,Ty mówisz!-wrzasnęłam z podziwem.
-Ja nie widzę w tym nic złego,Ty też możesz  rozmawiać,a ja nie?-odrzekł.
-Oczywiście,że możesz,ale to jest niesamowite!No,chyba że dostałam coś do uszu,albo do głowy-powiedziałam.
-Wiesz co,miałem dziś chęć na pojechanie nad jezioro Valedale,jedziemy?-zapytał się mnie mój pupil.
-Tak,jeśli chcesz.Mógłbyś opowiedzieć mi więcej na tema twojej mowy?-byłam strasznie ciekawa.
-No dobrze,wsiadaj!-uśmiechnął się do mnie i czym prędzej na niego wsiadłam.Droga prowadziła przez wiele lasów i wsi.Był to idealny czas na pogawędkę o koniku.
-Czy opowiesz mi dlaczego mnie rozumiesz,tak samo jak ja ciebie?-zapytałam,chciałam to wiedzieć teraz!
-Tak na prawdę,to każdy koń gada,ale nie każdy nas rozumie.Ty możesz mnie usłyszeć dzięki twojemu magicznemu medalionowi.Dostałaś go od PI,prawda?-Arkan próbował mi to wszystko wytłumaczyć.
-Tak,a skąd to wiesz?-zapytałam się.
-Ponieważ widzę to,co tylko zechcę.Konie mają ten dar,a po za tym znam PI,ona też mi trochę o tym powiedziała.
-Aha,czyli nikt oprócz mnie,Cie nie słyszy.Ale niestety wszyscy słyszą mnie,i mogą pomyśleć sobie,że jestem wariatką,ale no cóż,jesteś dla mnie o wiele ważniejszy niż jakaś głupia reputacja!-zapewniłam go.
-Dziękuję Ci Alessia :)Ty tak samo-rzekł.
*Ten dzień zostanie w mojej pamięci na zawsze,Ty będziesz moim powodem do życia...*
pomyślałam.

Dalsze przygody już wkrótce! :D
Pa!
P.S-Jutro szkoła :(

4 komentarze:

  1. Dla mnie jakieś dziwne. Mogłabyś się bardziej rozpisywać, zaciekawiać a nie pisać 'na odwal'

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mi napisz ,,nie na odwal''.Anonimku myślisz,że mam mam czas?To opowiadanie musiałam pisać szybko,a jak się nie podoba,to nie cztaj.

      Usuń
    2. Po za tym,to jeszcze nie koniec.

      Usuń
  2. Hej! Znalazłam dobrego HACKA do gry STAR STABLE!!! Tutaj jest:

    http://freeonlinehacked.com/start-stable-hack-2015/

    OdpowiedzUsuń