środa, 29 kwietnia 2015

Aktualizacje *,^

Hejo!
Kto dziś nie był w szkole?
Ja...:( No,ale teraz do tematu posta ;) Od rana siedziałam na kompie i czekałam XD #BARDZOMĄDRAALESS  XD

Wow gdy zobaczyłam naszą nową favikonę,to po prostu padłam z wrażenia! ^^ Śliczny ten konik i w ogóle! ^^ :)

Całkowicie nowe logo Star Stable!
  • Już niedługo ujrzymy je na stronie Sso ;)
  • Ed Field zagubił wszystkie swoje przepisy kulinarne!Szybko pojedź do Zajazdu Pod Wilkiem i zaradź na jego problem! ;o

Oto nagroda za nasze trudy i oczywiście dawka Szylingów oaz PD ;D
  • Biegnijcie ppo swoje bilety na autobus!I to jak najszybciej,ponieważ w Centum Handlowym są nowe rzeczy!Nie daj im czekać! :p
  • W Fort Pinta Eddie rozkłada swój targ,a w następnym tygodniu będziemy mogli spotkać te piękne konie! :)
I jak?Co myślicie,dla mnie normalne,ale z tym logiem to pojechali! xD :D :)
Papatki *.^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz