poniedziałek, 27 kwietnia 2015

Wielkie Przeprosiny!

Hej!
Bardzoo,ale to bardzoo Was przepraszam za moją ponad 20 dniową nieobecność.Potrzebowałam tej przerwy.Chciałam nawet zrezygnować z blogowania,ale zrozumiałam,że to tylko sprawiło,iż się za Wami stęskniłam ;)
Jeżeli chodzi o Sso,to tak,wchodziłam,grałam.Choć niezbyt mi się to podoba.Laptop strasznie muli,muszę grać na powiększonej grafice,z tego powodu wstydzę się dodawać zdjęcia z Sso :/ No niektórzy mają takie wypasione lapki,grafike niczym w iPhonie 6,a ja takie kartony kolorowe,a nie piksele ;_; 
Ważne jest też to,że zmieniłam wygląd! ^^
Mam niebieskie oczy,bardzie uśmiechniętą twarz i blond włosy xD
Blondi jak zawsze xD
Miałam zamiar,aby ta metamorfoza nie przypominała wyglądu Melissy,bo nie chcę odgapiać.Dlatego porównałam nasze twarze i na szczęście okazało się iż jedyne co nas łączy,to włosy ;)
>.< Jeszcze raz Was przepraszam!!! >.<
Kupiłam sobie AQH,oczywiście palomino :D
Nazywa się Lightprincess ^^

Ok,to chyba wszystko na ten post :)
Pa! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz