czwartek, 30 kwietnia 2015

Weekend majowy i sesja :*

Hejo! :D
Jutro dzień pracy i nikt nie idzie w ten dzień do szkół itp,a ja z tej okazji chciałam Wam życzyć wspaniałej przygody podczas majówek,ponieważ wybieracie się,co nie? :o :)
Razem z Perła zrobiłyśmy dziś sesję,taką mini,bo już mi się nie chcę nic robić >.< xD
Jutro z koleżanką jedziemy rowerami nad staw i tam zrobimy sobie piknik,świetnie co nie?! ^^ 
Już nie mogę się doczekać! >.< ^^

Oczywiście daję tu zdjęcia z rajdu ;)





I jak? 
Podoba się sesja? :)
Powodzenia w piknikach i innych okolicznosciach! :D
Pa :)

8 komentarzy:

  1. Nooo nasza majówka. Amela... pada !!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hehe. Ja mam banalną majówkę!
    Dziadek mi zmarł ;( A miał być na moim przyjęciu... 2 dni przed komunią...



    Olympia Ponylake :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna sesja. ;)
    Zapraszam do mnie: http://elsa-winterfoot-sso.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję,za chwilkę odwiedzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej! Chcesz ZA DARMO dostać:

    1.Star Coins
    2.Shilling Coins

    Tutaj masz do tego darmowy program:

    ----> freeonlinehacked.com/start-stable-hack-2015

    OdpowiedzUsuń