piątek, 12 czerwca 2015

Cs ;)

Jak wiadomo,Cs w Sso to bardzo poważna sprawa.Niektórzy podchodzą do tego na prawdę poważnie.Nie wiem w ogóle po co.Przecież to normalne wyścigi,które są praktycznie co godzinę :/
Oczywiście,że je lubię,ale tak okazjonalnie.Zresztą mój komputer już dawno zapomniał o dobrych manierach i ciągle się zacina ;D xD A ja go tak ładnie zawsze proszę...no nie ważne.
A wy w jaki sposób podchodzicie do mistrzostw? ;)
Jestem bardzo ciekawa,piszcie w komentarzach! ^^

A Wasze ulubione rozety?
Moje z kucykowych Championów ;)
Ale jest ich więcej :D

zdjęcie: starstableonline-mel.blogspot.com

Pisać! ^^

1 komentarz:

  1. Ja do cs podchodzę z wielkim stresem, ale czasami się opłaca.. cx Zawsze chodzę tam z przyjaciółmi, czasami i z internetowymi :3 Od kiedy zaczęłam dużo trenować na cs zaczęło mi coraz lepiej wychodzić i zdobywam pierwsze miejsca a moja ulubiona rozeta jest chyba z Jodłowego Gaju lub z Valedale :D

    OdpowiedzUsuń