poniedziałek, 29 czerwca 2015

LBA :)

Hej! :D

Zostałam nominowana do LBA przez Mandi Applestar,więc muszę odpowiedzieć na jej 11 pytań XD


Ulubiona rasa konia?

Hm,chyba takiej nie posiadam.Najbardziej lubię Fiordy,AQH,Andaluzyjskie,Fryzyjskie,Arabskie.Pewnie więcej,ale nie chce mi się pisać XD

Ulubiony kolor?

Niebieeski :D

Klasyk czy western?

Klasyk!Taak,na pewno ;)

Skoki czy ujeżdżanie? 

Ujeżdżenie kojarzy mi się z wielką powagą konia i

 jeźdźca,ale mimo to kocham tą dyscyplinę,jednak równie 

jak skoki ;)


Ulubiony napój?

Nie mam pojęcia,chyba woda gazowana XD

Ulubiony zapach?

Koński :D xD

Ulubiona książka?

Uwielbiam książki przygodowe,opowiadające jakieś 

sensowne historie,często z nutką magi,fantazji i oczywiście 

czarnym charakterem :D

Ulubiona rzecz na sso?

Możliwość jazdy,wykonywanie misji,poznawanie nowych 

ludzi i CS :D


Co cię wkurza w sso?

Najbardziej,chyba,małe dzieci,które uprzykrzają nam 

życie.I bluźnią z polskiej ortografi.

Co najbardziej kochasz?

W sensie?Nie wiem xD Dużo rzeczy kocham xD

Twoje prawdziwe imię? 

Wiem,że baardzo trudno jest się domyślić,zwłaszcza po 

spojrzeniu na nazwe bloga XD 

Amelia,lub jak to nazywają moi przyjaciele ze szkocji 

'Amylia' :D


Ok,to koniec pytań.Moim zdaniem odpowiedzi nie są 

zachwycające,ale są ;)

To pa,ja muszę ponominować kilka blogów ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz