piątek, 12 czerwca 2015

Straaszne miejsca...*.*

Hej!
Dziś w czasie jazdy po Jorvik,pomyślałam o strasznych miejscach w Jorvik.Jest ich wiele.Zwłaszcza nocą,tamte miejsca są w doskonałym klimacie...takim...dziwnym ;)
Zrobiłam parę brzydkich editów,no ale cóż,nie każdy ma talent :/

Mam nadzieję,żę dzięki nim,choć trochę zrozumiecie ich sens...

1.I najgorszy :/
Te chatki mają coś w sobie z horrorów ;)

2.To chyba niecodzienne znalezisko,prawda?
Zwłaszcza w takich ponurych wąwozach...

3.Kto się skusi? :D
Ona nie gryzie,nie,ona
pożera żywcem...!


Haha,niezła zabawa przy takiej robocie :D
Bradziej są śmieszne niż straszne,ale nie oczekujcie ode mnie więcej,bo z plastyką jestem na poziomie przedszkolaka ;) 

Które Waszym zdaniem miejsce zasługuje na najbardziej ponure i straszne?
Pisać! :3 
Pa ;D


5 komentarzy:

  1. Moim zdaniem to drugie miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Drugie xD A... Gdzie jest ta siekierka :c


    Olympia Ponylake O.O

    OdpowiedzUsuń
  3. Super HACK do gry STAR STABLE: http://freeonlinehacked.com/start-stable-hack-2015/

    OdpowiedzUsuń