środa, 24 czerwca 2015

Wakaacje *.*

Hejo
Przepraszam za strasznie długą nieobecność,w tym czasie działo się bardzo dużo :D
Miałam urodzinki ^^ Dostałam nowy sprzęt jeździecki ^^ I wkrótce dostanę nowy tel,bo mój stary mnie kompletnie wkurza >.< ^^ 
Żadnych nowych koni,ani nic.
W czasie wakacji(mam nadzieję) posty pojawiać się będą duużo częściej.No wiecie więcej czasu i wgl ;)
Moja kol. zgodziła się na robienie filmików,co bardzo mnie uszczęśliwiło,bo to moja pasja :)
Jak tak oceny?
O moje się nie martwie,no chyba,że z historii,które jest banalna,ale nasza jakże mądra pani uznała,iż choć mam same piątki,to jednak muszę dostać 4.Grr >.<
Jak ja nienawidzę takiego uczucia,takiego 
NIESPRAWIEDLIWEGO 
XD
taka frustracja xD
Ok,ja kończę,pa ;)

2 komentarze:

  1. Nominowałam tego bloga do LBA. Więcej tutaj: http://star-stable-online-mandy.blogspot.com/2015/06/libster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń